Po dlouhém váhání jsem se rozhodla založit si blog, mám sice svoje další stránky http://www.sar.webgarden.cz/ , které si ponechám, kvůli velkému množství fotek a hlavně návodů, předloh a střihů. Kdo bude mít zájem, může se podívat:))).



MŮJ E-SHOP S METRÁŽÍ A GALANTERIÍ http://www.sar-latky.cz/

12. dubna 2015

Háčkovaná deka

Po delší době vás zdravím a přeji krásný večer,

pustila jsem se do háčkované deky, inspirací mi byla deka z ECHTSTUDIO. Velmi se mi zalíbil vzorek i pruhovaný styl.......ještě žádnou proužkatou nemám :-). No, upřímně musím napsat, že to bylo poprvé a naposled, co jsem háčkovala tak hustý vzor. Nebralo to konce :-). Nyní se pustím do něčeho hooooooodně dírkatého, ať háčkování rychle přibývá........



Detail deky.........




Krásné jarní dny!


Šárka

26 komentářů:

Veronika řekl(a)...

Je překrásná, ale musela dát práci

sar řekl(a)...

Milá Verunko,
velmi děkuji za pochvalu. Ano, dala hodně práce, byl to moc hustý vzor :o))).
Šárka

BARABASCA řekl(a)...

No ale je úchvatná :). Obdivuju takovou práci, moc krásné pure odstíny. Martina

Jitka řekl(a)...

Deka je úžasná !!! Barvy, vzor a ta velikost. Obdivuji každého kdo umí háčkovat a vytvořit takové krásné dílo.
Jitka

Jitka řekl(a)...

Šárko,
to je nádhera !!!Krásné jaro....J.

Anonymní řekl(a)...

To je kráááásnééé .... Jste šikulka ! Šá

Anička řekl(a)...

Šárko, ale výsledek za tu námahu určitě stojí! Nemohu se vynadívat. Krásné barvy i vzorek. Skláním poklonu :-) A přeji krásný zbytek neděle

Katka řekl(a)...

Šárko, ale fakt stojí za to!!! Je úžasná. A moc se mi líbí barevná kombinace.

Inka Fejfušová řekl(a)...

Šárko, ale vypadá božsky..stálo to za to...krásné dny Inka

Majka řekl(a)...

Šárko ta je nádherná. Ale to teda musela být piplačka. na tohle já bych neměla trpělivost.
krásná fakt.
pěkný den Majka

Rija řekl(a)...

Šárko ty bláho, to je paráda. To sis tedy mákla, ale výsledek stojí za to. Pa Rija

Lucie řekl(a)...

Ta je super:-) krásná práce! L.

Ajka řekl(a)...

Šárinko, to je opět nádhery. Je překrásná deka i vše kolem. Ty jsi nejšikovnější. Přeji ti, překrásné jarní dny a budu se těšit na další krásu. A.

Katka Patch řekl(a)...

Obdivuji Vaši trpělivost. Je nádherná! Super!

Ivana řekl(a)...

Deka je nádherná, krásný vzor i barvičky. Námaha stála zato!

Jolana řekl(a)...

Budu se opakovat, je nádherná!!!

Denisa řekl(a)...

ŠÁRKO DEKA JE NAPROSTO ÚŽASNÁ.
SUPR BARVIČKY .. COPAK JE TO ZA PŘÍZI.
PROSÍM MOHLA BYCH POPROSIT O NÁVOD NA VZOREK.

MĚJ SE KRÁSNĚ. . DENISA

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, deka je nádherná jak barvy tak vzor. Mohla bych poprosit o návod. Děkuji

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, přidávám se k předešlým komentářům... Zrovna hledám nějaký pěkný vzor na deku pro synovce, který se má narodit v květnu. Mohla bych vás poprosit o návod/schéma? Předem moc děkuji :) Bára holeckova.barbora@email.cz

Anonymní řekl(a)...

je možné poprosit o pois vzorecku? moc diky Marta marta.nn@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, deka je moc krásná, mohla bych poprosit o návod a z čeho háčkovat? Děkuji (supova.j@seznam.cz)

Anonymní řekl(a)...

Nadherna!!! Ani si nechci predstavovat tu praci! Ale zase potom to poteseni z pouzivani a z pochval ostatnich urcite stoji za to ;)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, ta deka je teda pecka. Nádhera. Chtěla bych si uháčkovat pro miminko, mohla byste prosím poslat návod??? bysver@seznam.cz

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, deka je prostě nádherná! Pokud byste mi poslala návod, budu moc ráda, hned s ní začnu pro očekávaný přírůstek. Email: zuzana.markova82@gmail.com Předem moc děkuji :)

Anonymní řekl(a)...

Dobrý večer, dovolím si Vás oslovit a požádat o vzor na tu nádhernou deku. Hledala jsem inspiraci, ale tohle nemá konkurenci, máte vkus a šikovné ruce, opravdu smekám. Bábi Maruška

Mesll řekl(a)...

Ještě jednou bábi Maruška, účet u Google má jen manžel, zatrhlajsem ho, jinak můj email je .....m1repasova@seznam.cz...byla bych moc ráda a je to pro mě výzva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...