20. února 2013

Jarně-velikonoční

Pěkný večer přeji,

opět se hlásím po předlouhé době. Velmi mi schází tvoření, takže jsem vytáhla háček a pracuji na dece.......kupodivu hooooooodně barevné :o))))). Ale o ní až příště.
V obchůdku jsem něco malého vytvořila, ze sena jsem umotala "ležérní" věnečky, dala jsem je do misek Mynte, ozdobila peříčky a vajíčkem s mašličkou. Jednoduchá a rychlá dekorace. Snad se bude líbit i vám :o))))). 











Krásné čekání na jaro!

Šárka


15 komentářů:

  1. Milá Šárko, krásné jarní tvoření. Už aby to jaro dorazilo. Zimu mám ráda, ale nesmí být moc dlouhá:-)...jak já ti závidím tvůj obchůdek, máš ho moc krásný, přeji ti ať se daří, škoda, že je tak daleko, přišla bych se podívat. Tak aspoň se podívám do e-shopu:-), ale to není ono. Krásné čekání na jaro i tobě a tším se na deku. Taky jsem se pustila do barevných polštářů, ale výseldkem si nejsem jistá:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, v jednoduchosti je krása ..... už aby to jaro přišlo, letos se ho nemůžu nějak dočkat ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Šári, máš krásně nazdobeno!!!! A na deku se už moc těším. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, u tebe v krámku je takové maličké, jemné, pastelové jaro a moc se mi líbí!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj Šárko budu oopakovat Marki-v jednoduchosti je krása a tobě se tvořeníčko moooooc povedlo!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, asi si veľmi pracovne vyťažená, postrádam tvoje kreatívne nápady na blogu. Vždy si prišla s niečím novým a neotrelým, čo mi vyrazilo dych. V obchodíku krásne ladíš jarnú atmosféru, hniezda sú vďačnou dekoráciou. Už aby bola jar. Maj sa krásne. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. krásná dekorace, líbí se mi:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, miluju tvé fotky a ještě víc tvé aranžování :o))

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, já si neustále říkám, že v obchůdku od tebe nakoupím látky...Ale pořád si říkám, že bude lepe přímo dojet do Frýdku.. Nějak mi to nevychází.Tak se zatím aspoň kochám :-))Už hodně dlouho:-)Krásný blog a přeji krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko,
    krásné dekorace - jednoduché, nápadité a vzdušné. Přesně podle mého gusta.
    Přeji hezké - snad už i jarní - dny.
    Martinak

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, krásné jako vždy
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi moc! Krásné Velikonoce přeji Šári!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šári.Krásné tvoření.Jednoduché a dokonalé.Krásné dny.Lena

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...