23. května 2011

retro kulaté

Chopila jsem se po večerech háčku a udělala kulatý polštář, který se mi už dlouho líbil, jen ten čas.....no, však to každá známe, čas není nafukovací. "Nakoply" mě obrázky na netu.....mám spoustu restíků, jenže když si vezmu něco do hlavy, tak jde vše stranou a já prostě MUSÍM!!!! :o)))))))))



V poslední době mám nějaké barevné období, tak i kulaťák je na mě "odvážnější", ráda bych ještě další, tyrkysově-zelený, s kapkou růžové :o)))))....óóó, to bude divočina!!!!



Zadní stranu jsem ušila z látky, zapínání je na zip. Tady jsem využila či zneužila :o))))) Belletčin popis na její kulatý polštářek z lednové Mariny.




Háčkovaného medvídka jsem dělala už vloni, ale jak vidíte, někomu nestačí ani rok na dodělání :o))))))) obličeje a ušití fešné košilky. Už jsem si tak zvykla, že se na mě "nedívá".....já mu snad ani kukadla neudělám.





Přeji všem krásný den!!!!


P.S. Kdo mi psal mailíka ohledně popisů, prosím, o strpení, budu se snažit poslat co nejdříve. Děkuji.


19 komentářů:

  1. To bude tím jak se kolem nás všechno halí to pestrých barev květů ...medvídek je krásný i jako naháč :o) Krásné tvořivé dny

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! A méďa taky! Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Šárko,

    Tvé fotečky mě dostávají a z Tvé ruční práce mi vždy spadne brada. Vždy přijdeš s něčím originálním. Polštářek je báječný, skvělé barvičky, vše tak k sobě ladí.. Méďa je kouzelný, přála bych si podobného také uháčkovat. Třeba bude brzy čas a méďovi přiděláš očíčka a další..

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký polštář a moc se mi líbí háčkovaný medvídek.Přeji hezký sluníčkový den.

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel, děkuji, také si myslím, že mě ovlivnila květena...všude to tak krásně hraje všemi barvami, ách.

    Tino, moc děkuji.

    Evičko, děkuji, velice děkuji!!!

    Holky zlaté, moc mě těší vaše přítomnost. Díky!!!!
    Krásné odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. jago, Věrko, děkuji!!!! Udělaly jste mi velikou radost.

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Sar, krásný, sladěný, útulný...hezký den přeji. PeŤa

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera. Medvídek je krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera jako vždy,pokaždé čerpám inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šári, smekám...
    Všecičko je úžasné a krásně vyfocené.
    Moc jsem si ty originály užila.
    Děkuji, krásná podívaná...
    Přeji příjemný večer, Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Šári, to je nádhera! A ten medvídek, právě takhle je úžasný :). Jo, a jsem ráda, že Ti popisy krajek došly. Hezký večer! M

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárko, polštářek je krásně nostalgický, žádná divočina:) Moc se mi líbí.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Šárynko., polštářek je úžasný !! A medvídek taky!!! Barvy jsou krásně sladěny..
    Jsem ráda, že opět vidím tvou krásnou tvorbu :-)
    evikahu

    OdpovědětVymazat
  14. Moc a moc děkuji za pochvaly, jste zlatíčka, díky!!!

    Marianko, děkuji, medvídka teda nechám bezobličejového :o))))). Za popisy ještě jednou děkuji, jsou krásné, určitě nějakou krajku udělám.

    Mějte príma den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. Je mi sice skoro 31 let, ale takového medvídka bych si moc přála a menšího pro dcerku:). Moc obdivuji vaši práci...děkuji za příjemné pokoukání. S pozdravem a přáním dobré noci... Monika
    PS: Kdyby jste se jednou chystala medvídka uháčkovat na prodej, tak se hlásím jako první zákazník:)

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den,Šárko.Po delší době jsem zavítala na vaše stránečka a nestačím se divit,co je tu nových,krásných věcí.Moc se mě líbí retro kulošek a medvídek,krásné barvy,moc jim to sluší.Moc bych vás prosila ,zda by jste byla tak hodná,zda bych nemohla dostat střih na medvídka.líbí se mi tak,že bych chtěla,aby byl i můj kamarád.Děkuji moc a přeji i nadále krásné tvoření.Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky a polštářek je super, taky jsem nedávno podobný udělala pro syna (zbožňuje kolečka), ale v barvách mnohem odvážnějších :o)
    Medvídek je krásný i tak.

    Krásný slunečný víkend

    Ilona

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...