1. února 2011

únorová Marina

Únor přináší spoustu novinek na "galerii" http://www.galeriemarina.cz/ , Belletka rozjíždí on-line kurzíky na překrásnou kabelku BELLET FASHIONISTA......


........a také na aplikace, tady je bližší info http://www.galeriemarina.cz/bellet/blog/on-line-placene-kurzy-s-bellet . Kurzíky jsem s Belletkou už absolvovala a můžu je jen a jen doporučit!!!!! Na galerii budou i neplacené kurzíky, nyní probíhala akce "půlhodinová deka" , kde si krok za krokem ušijete deku. Belletka připravuje šití MINKY dětské deky......prostě, je se na co těšit!!!!!!
Další novinkou je vyhlášení Andělky Mariny za leden http://www.galeriemarina.cz/bellet/blog/pozor-pozor-hleda-se-andelka , kterou získala Nikass - Nikolko....moc gratuluji!!!!



A největší novinka je nové číslo Mariny, Belletka nachystala opět úžasné projekty....mezi námi oslosaurus je boží!!!!!!

CO ÚNOROVÁ MARINA PŘINÁŠÍ:



Cituji Belletku: "Deku v barvách zimy, jednoduchou a přeci krásnou. Velikou tašku podlepenou RONAREM, který koupíte i tady u nás na Galerii. Copak tam máme dále? Aaaa, Bjelockou vymodlený obal na notebook jakýchkoli rozměrů. Domečky z plsti pro děti na hraní, doplněné malou hrací dekou. Ale pro děti nesmí chybět zvířátko. Oprava: ZVÍŘE. Slibuji, poslední větší, pak dám chvíli pokoj. Tak to máme Emu a zbývají ...
... prostírky na stůl, které vypadají jako mistrovské dílo a přitom je to práce přesně pro ty, kterým centimetr sem nebo tam moc neříká. Právě jedna z nich přizdobila titulní stránku únorové Mariny.
A na závěr Witkem vytoužené podsedáky na židle. Měla jsem smůlu. Zdály se mu málo nóbl (potřebuje prý vyšší). Ale mě potěšily a doufám, že udělají radost i dalším šikulkám.
Všem přeji krásné těšení se na bílé obálky.
Vaše Bellet"














Krásný večer u šicího stroje. Šárka

4 komentáře:

  1. Milá Sar, na Fashionistu se moc těším, už jsem přihlášená :-))).

    OdpovědětVymazat
  2. Vy mě tady Šárko nalákáte vždy na nové číslo Mariny a já se pak nemůžu odlepit od naší schránky a vždy se skoro bojím, že mě nedorazí :-))))))
    Těším se na prostírání, to mám už dlouhou dobu v plánu ušít...jen ten čas, je ho táááááák málo.
    Tak snad o nějakých prázdninách :-)))))
    Mějte se krásně....papáááá Venda

    OdpovědětVymazat
  3. Já se z ní zblázním. Ona mi tu dělá takovou reklamu?!!! Ty jsi hotový anděl. A já dlužnice až za hrob. Děkuji Ti moooc. Musím přiznat, že jsi mě dostala. Koukám po netu, že čas od času kontroluji, že nikde nenajdu okopírovanou Marinu a najdu tohle. Šárko, jestli jsem na Fler potkala pár zlatých lidí, tak Ty jsi jedna z nejzlatějších. Děkuji Ti moc. Bellet

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...