26. ledna 2011

broderie au ruban de soie

Už dlouho toužím po vyzkoušení téhle techniky výšivky, která vznikla ve Francii v 18. století. Jenže sehnat u nás hedvábné stužky, s kterými se vyšívá, je snad nemožné. Musela jsem se poohlédnout v zahraničí..... Stužky jsou ze 100% hedvábí, krásně heboučké, jemňoučké.



Na lněný minipolštářek jsem vyšila monogram, výšivka je kombinací bavlnky a hedvábné stužky.






Krásný pozdní večer. Šárka

54 komentářů:

  1. Šárko,
    to je nádherné! Jste strašně šikovná a já jsem vaše dlužnice. Pytlíček už je hotový,moc děkuju za trpělivost.:-)

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Šári to je krása nesmírná..paráda

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, jedním slovem je to prostě nádhera. Máš úžasné nápady a jejich realizace je dokonalá. Kombinace lněné látky a výšivky se mi moc líbí.
    Hezký večer, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. NÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDHERA !!!
    To srdíčko je dokonalé !
    Polštář by byl nejvíc nejkrásnější :)
    Záááávist :)
    El.

    OdpovědětVymazat
  5. Šári, ty jsi taaaaak šikovná!!! Nádhera a právě ta kombinace rustikální látky s něžnou stužkou a jemnými barvami je úchvatná....
    Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůůů, tolik komentíků....moc vám všem za ně děkuji!!!!! Jste zlaté!!!!

    Pěknou dobrou noc. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko!!!
    No teda tak to "béčko"
    je dokonalé.
    No a já se přiznám,že o téhle technice slyším dneska prvně

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Sarko, tahle technika se mi moc libi, kdysi jsem ji take vyzkousela. Tve srdicko i polstarek jsou jako vzdy, nadherna, precizni prace!!

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, to je nádhera ! Krásné tvořivé dny přeji

    OdpovědětVymazat
  10. No to je nádhera!!!! Mám v plánu ušít ze přírodního materiálu polštářky do obyváku, myslím, že nějaká jemná výšivka by je moc oživila. Krása, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  11. Šárinko,
    tohle je dokonalé!! Je to překrásné!!! Krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko, udělal si mi krásné, něžné, dokonalé, francouské ráno!
    Opravdu moc smekám, je to nádhera!
    Krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Sarko....piękne,piękne,piękne!!
    Aż serce się raduje!!

    Miłego dnia!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Šárko,

    kdybych měla klobouk, tak smekám.. Je to nádherné a kouzelné.

    Jsi neskutečně šikovná a originální. Srdíčko má krásný tvar a výšivka je neodolatelná. Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Sarka, vysivane srdiecko je nadherne....:) tato technika ocarila aj mna....:) je to uzasne upokojujuce a ked vidis vysledok...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Teda Šáry to je tak hezké.Také jsem po této technice vyšívání už pokukovala.A s těmi stužkami máš pravdu,naše obchůdky mají jen klasické,tvrdé.Měj se hezky .Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Przepiękne rzeczy- wspaniałe!

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko, nádhera ... není co dodat!
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  19. To srdíčko i polštářek jsou prostě úžasné, dokonalé..... Dita

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je dokonalé!!! To je romantika jako hrom a romantická to já jooo :o))

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko,oběma kouskům říkám nádhera. Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  22. Šárko, je to nádhera, krásné, něžné...Krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Šári, budu se opakovat, ale prostě musím :o))) - je to nádherné!!! Úžasné!!! Skvělé!!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, Šárko.
    Tvůj blog je moc moc nádherný. Žasnu, jak může být někdo tak šikovný!
    Budu se určitě chodit kochat!
    Martina ze Světničky

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Šári,
    vše je krásnéééé, náádherné, úžasné. Máš pravdu, galanterie je u nás zatím ve výběru omezená. Měj se moc hezky a přeji spoustu nápadů. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Šárko,
    něžná,dokonalá nádhera...
    Nemohu se vynadívat...
    Hezký den,Lucka S.

    OdpovědětVymazat
  27. Šárko, krásné, takové pohlazení ;)
    Víc není co dodat, jen se kochat!

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  28. Šárinko,tak tu sedím a čučím s otevřenou pusou... To je taková nádhera...tato technika se mi taky moc líbí,ale než já se k něčemu dokopu...Prostě ty mě vždycky dostaneš,krásou,nápadama,i tím,že jsi vždy o krok napřed.Úpřimně ti tu krásu závidím.

    OdpovědětVymazat
  29. Šárinko, budu se opakovat, ale já nemám slov... je to naprostá krása!!!!! jsi nesmírně šikovná!!!! Prostě úžasná!!! krásné dny.. Susie

    OdpovědětVymazat
  30. Šári,tak to je zase dokonalá krása.Přemýšlím co Ty neumíš,ale asi nic takového není...Máš zlaté tlapky z ,kterých se rodí skvosty :o)
    Klára

    OdpovědětVymazat
  31. Och ty jsou ale nadherne!
    Tuto techniku vubec neznam ale je to prekrasne a mohlo by me to taky bavit ;)
    Prominte ze pisi bez hacku a carek ale nemam ceskou klavesnici ;)
    laualau

    OdpovědětVymazat
  32. Připojuji se k ostatním obdivovatelkám. Fakticky úžasné.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  33. Šárko,
    skvělé............,nemám slov!!!!!Hezký den . Jitka

    OdpovědětVymazat
  34. Prekrásne! Ty vždy zaujmeš niečim novým :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Kráááááááásnéééééé...můžu nechat oči na obrazovce :-)))))) Moc se mi líbí srdíčko i polštářek s písmenem...opravdu úžasnééééééééé.Mějte se moc moc moc moc krásně...pusýýýýý Venda

    OdpovědětVymazat
  36. Moc a moc děkuji za tu lavinu milých slov. Ani nevíte, jak velikou radost, jste mi udělaly. Díky!!!!!!

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  37. Šárka, Šárka, Šárkááááá:) Je to možné? Práve včera som si túto techniku začala skúšať podľa rád v jednom časopise:) Tie tvoje výtvory sú náááádhernéééé:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  38. Gabi, jůůů to je krásná náhodička:))))). Prozradíš, prosím, v jakém časopise? Moc by mě to zajímalo. Díky. Šárka

    OdpovědětVymazat
  39. Šári, je to Dekor 2/2010. Avšak nie je tam ani zmienka o špeci stužkách, s akými si robila ty, tak som sa natrápila:), ale už mám plnú hlavu nápadov kde to využiť. Ja som sa s ihlou začala kamarátiť až koncom minulého roka, tak skúšam kadejaké vyšívacie stehy a tak, ešte mi trochu robí problém uzlíkový, nie a nie tam dostať takú peknú húseničku:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  40. Gabi, jsi zlatá, moc děkuji!!! Doufám, že se pak pochlubíš.
    Dekor mám, hned nakouknu, už si ani nepamatuji, že tam něco je. Ty naše stužky jsou hodně pevné, také jsem to zkoušela. S hedvábnými to jde skvěle.

    Hezký večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj Šári.To je opravdu nádhera!!!Jsi šikulka,že sis dokázala poradit a nedala se nedostatkem našeho trhu odradit.Jak píší ostatní jedním slovem nádhera...Pěkný víkend Lena

    OdpovědětVymazat
  42. NÁDHERA ŠÁRI.
    OPRAVDOVÁ KRÁSA.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  43. Sarko, kdyz si na google (images) zadas
    Silk Ribbon Embroidery tutorial
    najdes tam spousty odkazu na to, jak touto technikou vysivat. Treba tam najdes neco zajimaveho........

    OdpovědětVymazat
  44. Viděla jsem vyšívání stuhou v časopose Dekor, ale popravdě mě vůbec nezaujalo - přišlo mi to přeplácané a divné. Ovšem tyhle výšivky - to je jiné kafe!!! Jemńoučké, hezoučké - moc moc pěkné!!! (To bude rukama;-)) Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  45. Wow! Congrats! Your blog is SO beautiful and you create so many wonderful things!!! Keep doing it, please, to enjoy the eyes of whom visit you here!

    OdpovědětVymazat
  46. Šárko, teda padám před tebou do hluboké úklony...to je zase krása :-)
    Dííííky ;-) těším se na další krásy. Olga

    OdpovědětVymazat
  47. MILÁ ŠÁRKO,
    STÁLE SE NA TO KOUKÁM TO JE TAKOVÁ KRÁSA JSI PROSTĚ ÚŽASNĚ ŠIKOVNÁ JÁ JEN ZÍRÁM NAD TOU ŠIKOVNOSTÍ.
    ŠÁRINKO KOUZELNÉ,NÁDHERNÉ,DOKONALÉ.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  48. Gracefully heart,I love it,Very nice ,thanks for sharing:)

    OdpovědětVymazat
  49. Všem veliké, převeliké díky!!!!!

    Moni, děkuji, už jsem brouzdala.....

    Jani, to mě těší, opravdu moc!!!! Děkuji!!!!


    Krásný nedělní večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Šárko, připojuji se k ostatním obdivovatelkám. Jedním slovem nádhera. Je to jemňoučké, něžné, ale taky zvláštní a nezvyklé. Jsi strašně šikovná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  51. Jani, moc děkuji!!!!


    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Šárko, krásné výšivky;) Taky mě chytly, už jsem jimi vyšila několik jehelníčků;) Používám atlasové stužky, které se dají koupit v galanterce, mají i takové ty barvy jako starorůžová apod. Jukni ke mně do obchůdku na Fleru, tam z nich mám jehelníčky. Vyšívá se s nimi dobře;) Tony Zieglerová

    OdpovědětVymazat
  53. J'adore vos créations au ruban de soie !! trop trop beau
    Bises Laurence

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...