5. srpna 2010

Tchibo

Určitě každá z Vás zaregistrovala nabídku Tchiba alá Provance. I já neodolala a objednávala:))))).....včera balíček dorazil a musím říct, že srdíčka se jim opravdu povedly, jako stojánek na vzkazík, na obrázek skvělé. Já srdíčko využiji i jako dekoraci na pověšení.
Stužka na vázičce je z Ma Maison, kterou mi darovala krom jiného:)))) moje mamka.


A ještě jedna fotka ze zahrádky, hortenzie a nad ní fialové květy verbeny.....tohle je moc krásná kytička, sice má kvítka malé, ale bohatě a dlouho kvete.

Přeji všem krásný slunečný den. Šárka

12 komentářů:

  1. Šárko, krásné fotečky. Srdíčka i stužka jsou perfektní a tvoje zahrádka taky. Hortenzie je nádherná, taky se těším z té své a nemůžu se vynadívat.
    Měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,
    moc Tě zdravím, děkuji za tvé milé slůvka, která vždy potěší. Jsi zlatá!!!!!

    Hezký den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Witaj! Czy mozesz zrobic kursik zwijania lewandy! Super wyglada na Twoim oknie...a ja nie wiem jak sie do niej zabrac!? Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  4. TAK UŽ JSEM KOUKALA A MÁM VYBRÁNO .
    SRDÍČKA JSOU TAKY V POŘADÍ .
    MOC HEZKÉ VĚCIČKY .
    HEZKÝ VEČER ŠÁRKO.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ja taky objednala:) Misky, hrnicky a prostirani..těším se!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. ŠÁRKO, SRDÍČKA JSOU OPRAVDU POVEDENÁ A NÁÁÁDHERNĚ VÁM TO KVETE!!! Přeji hezký večer Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šári.Super typ.Už jsem si jejich nabídku prohlídla a brala bych samozřejmě všechno.Nejvíc mě zaujal poklop na sýr.Lena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné ráno,

    mooooc děkuji za Vaše komentíky. Tchibo by mohlo mít častěji takové hezké věci.

    Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, jedním slovem nádhera. Ceduličky se opravdu povedly.

    OdpovědětVymazat
  10. Káčí, mooooc děkuji, potěšilo mě to:

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko i já tentokrát neodolala nákupu v Tchibu a mám dva nádherné velké hrníčky...Jsou ještě krásnější než na fotkách v katalogu...Jsem ráda,že je mám.Krásný den.Monika

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj ŠÁRKO, srdíčka jsou super, taky je mám:)Moc ráda je používám k dekoraci. Jestli chceš podívej se
    http://lamaison-lavande.blogspot.com/
    Jinak moc krásný blog. Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...