10. srpna 2010

Natur style

Po delší době jsem vytáhla barvičky a na lněnou látku jsem se pokusila svou neodbornou rukou namalovat pár malůvek.

Původně jsem chtěla vyrobit razítko, ale nakonec byla pro mně schůdnější cesta to namalovat ručně.






No, a když už jsem byla v tom malování, udělala jsem i adventní cedulky:)))))))).



Na fotce je vidět starý dřevěný věšák, hodně oprýskaný.....spíš barva skoro žádná. Koupila jsem ho za 20Kč na blešáku, čeká na opálení a natření nabílo:)))). Škoda, že je na jedné straně místo šedivé barvy ošklivá zelená, jinak bych věšák nechala, jak je, s patinou.



Přeji pohodový a sluníčkový den. Šárka

13 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, jak můžeš říkat, "neodbornou rukou"je to nádherné!!!!!!!!!!!!
    Věšák bude krásný až ho natřeš,doufám, že ho ukážeš!
    Přeji krásné srpnové dny:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šári,
    děkuji za zastavení se na Ma Maison Blanche.
    No tohle je něco pro mě, home made, hand made, jednoduchá dekorace na přírodní látce a hlavně s písmenkama, nááádhera!!!!
    Měj se fajn, paa.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo škoda, že je věšáček do zelena, vypadá skvěle i takhle oprýskaný!

    OdpovědětVymazat
  4. Fleurette, děkuji:)))), věšák až natřu, určitě ukážu, bude mít místo v kuchyni.

    Sharko, také moc děkuji:)))). Věšák jsem chtěla takhle zachovat, ale když jsem ho kartáčem drhla, šedá barva šla dolů a na jednom místě se objevila zelená, jinak by zůstal opýskaný.....asi jsem neměla tak drhnout:)))).

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Šárko, moc povedené věcičky :-) a na věšák se taky moc těším.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Šári a nezkoušela jsi opálit? Asi se ptám jak ťulpas, viď? To jsi asi zkoušela ... :o)))... nebo zkusit Krtka (slabou louhovou lázeň).
    Jinak malůvky chválím (no, jako vždy, že? :o)))... a panejo... už se blíží Vánoce a já ještě nezačala :o))))
    pa
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, mooooo děkuji:)))).

    Pavli, ahooooj, opalovat se teprve chystám, myslím, že to půjde dolů i bez pistole:)))), barva drží jen na dobré slovo. Chtěla jsem věšák jen omýt a nechat, jenže vylezla spodní zelená barva, takže nezbývá než se jí úplně zbavit.
    A děkuji za pochvalu, od Tebe těší!!! Neboj Vánoce jsou daleko, to jen já tady s tím straším.

    Hezký večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj šárko,je to parádní..krásně jsi to namalovala a věšáček je taky super,těším se na jeho renovaci

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Šárko, ty neumělá neodborná malířko! Kdyby ještě existoval obor písmomalířství, tak by tě brali všema deseti - nádhera! A advent, to mě tedy dostalo! Za pár týdnů ti bydu závidět, jak si myslela dopředu. Jsou krásné!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Blani, Helenko, od srdíčka děkuji!!!!!

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  11. ŠÁRINKO ,MÁŠ TO VŠECHNO KRÁSNÉ .
    OPRAVDU POVEDENÉ MOC.
    NA VĚŠÁČEK SE UŽ NYNÍ TĚŠÍM .
    MĚJ POHODOVÝ A PŘÍJEMNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. krásný den sar šárinko,

    teda panejo....jakékoliv tvé tvořeníčko je prostě bomba nádhera a já už nenacházím slovíček, si šikulka převeliká....nápadů přehršle a prostě ááách....měj se moc moc hezky....

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šárko, je vidět, že to máš v ruce, krááááásnááááá práce.Zítra budu u tebe ve městě, jdeme s miminkem na "velký" ultrazvuk.
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...