30. srpna 2010

Marina

Slyšte, slyšte!!!
S velikou radostí Vám oznamuji překvapení, o kterém jsem nedávno psala. Kamarádka Belletka se pustila do vydávání vlastního časopisu http://www.fler.cz/bellet-0 , který určitě zaujme každou z Vás, a který na našem trhu moc scházel. Já se zúčastnila několika jejích šicích kurzíků a jsem naprosto nadšená, jak dokáže perfektně vytvořit postup, vysvětlit, poradit, že to zvládne i absolutní začátečnice v šití. Pár slov od Belletky.....
...."Představuji vám pyšně název časopisu, kterým jsem se odvážně vydala za svým snem věnovat se především tvorbě střihů kabelek, tašek, domácích a dětských dekorací apod. Že jsem sama prošla fázemi začátečníka teprve nedávno, přistupuji k výkladu postupu práce velmi pečlivě a s ohledem hlavně na začínající a příležitostné švadlenky. Střihové předlohy jsou tištěny v poměru 1:1, jednotlivé pracovní kroky jsou nafocené a popisky mě alespoň zdánlivě přenášejí na židli vedle vás, abych poradila, pochválila, povzbudila do další práce.
Všechny projekty jsou od počátku navrhovány s důrazem na maximální jednoduchost a současně profesionální výsledek. I pečlivá začátečnice tak jistě zvládne ušít krásné polštáře, pěknou tašku, dětem hračku či deku atd.
Střihy a postupy v časopisu zveřejněné lze užít pro komerční účely v malosériové handmade výrobě za podmínky uvedení původce střihu (Bellet design, časopis MARINA, zde na Fler uvedení odkazu na mé stránky). Nelze je použít pro výukové účely. Zakázáno je obsah časopisu šířit kopírováním apod.
OBSAH PRVNÍHO VYDÁNÍ (říjen 2010, v prodeji od konce září): deka plná léta, dětská deka, originální a přitom velmi jednoduché polštáře, které skrývají všechny nezačištěné švy (tj.i bez overlocku odvedete skvělou práci), kabelka typu messenger (maličko podobná JUST PERFECT kolekci, viz.prodané zboží), slon pro štěstí (na toho jsem zvlášť pyšná, je kouzelný) a další překvapení (v každém vydání naleznete vždy 7 projektů, které názorně navíc kombinuji tak, abych vás naučila se střihy pracovat, takže z čísla 7 spolu vytvoříme 15 i více prací).
Cena časopisu je v novinových stáncích i na Fler stejná: 82 Kč (předplatné 75 Kč, přičemž předplatné bude lze zakoupit na půl roku i rok). Časopis vyjde 10x do roka. První číslo časopisu doporučuji zde na Fler předem rezervovat, neboť jako nezkušený vydavatel jsem téměř veškeré výtisky poskytla oficiálnímu distributorovi a k volnému prodeji ponechala omezený počet výtisků. Napříště jistě odhadnu počet dle poptávky lépe. Předplatné bude taktéž ke koupi i zde na Fler.
Já pevně doufám, že jako jsem svou tvorbou a kurzy již mnohé duše oslovila, oslovím opětovně další. Není člověk ten, který vyhověl by všem, tj. ani Bellet nevěří v zázraky. Přesto věřím, že kdo se mnou k šicímu stroji zasedne, bude rád, že tvoří, že mu pod rukama vzniká krása, že tráví svůj volný čas smysluplně, že udělá svým blízkým radost ...
K časopisu je za účelem podpory prodeje, oznámení novinek, představení dalších volně prodejných střihů a zejména sdílení nadšení ze společného šití založen klub MARINA - Bellet design. Těším se na vaše první výtvory, dotazy, komentáře, podněty, zkrátka na vás."


Za pár dní Belletka spustí i webové stránky, o kterých Vás budu včas informovat. Jak už bylo psáno výše, Belletka má i svůj klub, určitě se přihlašte, můžete si zde objednat první číslo nebo předplatné a také zde najdete skvělé společenství nadšených lidiček.

Přeji krásné těšení se na časopis, já tedy určitě, už nemůžu nedočkavostí dospat.
Šárka

4 komentáře:

  1. Nedá mi to a musím připsat veliké díky za reklamu a současně osobně přizvat ke společnému šití. Kdo vládne zdatně jehle a je plný nápadů, toho zřejmě časopis neosloví, ale kdo je hobby švadlenka, ten se jistě pustí s námi do práce rád. Všem přeji krásný konec léta a snad právě rodící se časopis přispěje k vřelejšímu vítání blížící se zimy. Šárko, ještě jednou veliké díky, Bellet

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se hned taky zaregistrovala - sice více ze zvědavosti než z potřeby základů šití, ale obdivuji a držím pěsti všem odvážlivcům, kteří si najdou čas na splnění svých snů :o)))... a protože tato aktivita se musí podporovat, tak se ráda přidám mezi čtenáře :o)))) Už se těším na Belletky blog a samozřejmě přeji hodně spokojených čtenářů!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za upozornění, už jsem se taky zaregistrovala... a odkaz na Tvé stránky, Šárko, jsem umístila taky k sobě, ano? Ráda se sem chodím inspirovat a kochat... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna se o patchworkovy casopis?
    Kde jsou blizsi informace? Napr.cena?
    Tez se rada necham inspirovat.
    Srdecne zdravi Jana

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...