2. srpna 2010

inspirace

Krásný den přeji,


ráda bych Vám ukázala, jak nádherně tvoří moje milá kamarádka Péťa, o které jsem zde už psala.....její tvorbu najdete tady http://www.fler.cz/karcoolka . A také se můžete pokochat její terasou "středomořskou" v časopise Vlasta č.31.





Také jahůdkové tvoření je moc krásné. Zbytek fotek najdete na Fléru, bohužel blogísek Péťa nemá a moc by si její tvoření ho zasloužilo.......


Zdravím Vás, Šárka.

12 komentářů:

  1. Není nad to mít šikovnou kamarádku :o) blog by jistě tak krásné tvoření zasloužilo. S chutí do toho

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel,
    jéééé děkuji, snad to kamarádku "rozhoupe", opravdu má co ukázat!!!!

    Krásný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, nádhera! Jeden kousek nezčí naž druhý! Přemluv kamarádku, budu jejím prvním čtenářem...
    Snekám pochopitelně i před tebou s jakou grácií prezentuješ práci druhých.
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Šári.... jupíííí.... dvě moje nejoblíbenější šikulky v jednom - to je variace :o)))).
    Můžu jen potvrdit, že Peťa má nádherné věci a s blogem by určitě neprohloupila - naopak by měla spousta pravidelných čtenářů, protože má rozhodně co nabídnout!!! Flér (stejně jako u Tebe) je jen slabý odvar toho, co umí ;o))))
    děkuji
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. POSÍLÁM POZDRAVENÍ TOBĚ ŠÁRKO I TVÉ ŠIKOVNÉ KAMARÁDCE .KRÁSNÉ TVOŘENÍČKO . SRDÍČKA JSOU KOUZELNÉ .MOC SE MI LÍBÍ .
    MĚJ PĚKNÝ DEN DNEŠNÍ A PŘÍJEMNÝ CELÝ TÝDEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, Pavli, Bohdanko, děkuji, jj snad se Péťa do blogování pustí.

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko,
    moc krásné tvoření a propracované detaily!
    Pěkný den
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,
    moc krásné tvoření a propracované detaily!
    Pěkný den
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko,
    to je moc šikovná kamarádka a je škoda, že nemá svůj blog.....kdyby viděla všechny tyhle komentáře, třeba by se nechala přesvědčit!!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko,moc Ti děkuji za krásné psaní a vložení mé tvorby.Udělalo mi to nevýslovnou radost.:-)Ráda bych Ti to oplatila...

    Milé čtenářky Šárčina blogu, i vám posílám veliké díky za pochvaly.
    Snad mne to konečně nakopne a rozhoupe,ale přiznávám se,že jsem člověk velice stydlivý a vše mi dlouho trvá.I na Flér mi to trvalo hodně dlouho a nebýt jedné duše,která mne k tomu vyloženě donutila,tak tam snad ani dnes nejsem a tvořím si jen doma pro sebe a své kamarádky.

    Ještě jednou tedy moc ze srdce děkuji - všem a až se rozhoupu,určitě to bude Šárka,kdo vás bude první informovat.:-)

    Petra - karkulka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Péťo, děkuji!!!! A doufám, že se sejdeme i na Tvém blogísku.

    pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že jste šikulky i mimo Fler. Krása ♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...