20. srpna 2010

búúúúúúúú - dobré ráno

Před pár měsíci jsem na blogísku od Vianne viděla úžasnou kravičku, kterou si přivezla ze svých cest, z Belgie. Mě se mooooooc líbila, ale kvůli ní přece nepojedu do Belgie, viďte.....


Stačilo si podobnou kravičku namalovat na překližku, lupénkovou pilkou vyřezat a namalovat tabulovou barvou. Zní to jednoduše, ale dala mi zabrat, protože řežu ručně.




Milí přátelé, přejeme Vám dobrý den a pohodový víkend!!!!!!!
A Vianne děkuji za inspiraci!!!



26 komentářů:

  1. Krásné ráno i Tobě Šárko,

    teda, tak tohle bych nedokázala vyřezat. Kravička je kouzelná a vtipná. Na vzkazy super. Jsi moc šikovná.

    Pohodový den a báječný víkend celé rodině. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evičko,

    jůůů Ty jsi rychlík, moc a moc děkuji, potěšilo mě to:))))).

    Tobě také krásný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, tak ta je suprováá. Já si chci pilku taky koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Šárko, tak tedy je! Kdyby byli všichni tak šikovní, jako ty, mohly by se všechno obchody s dekoracemi zavřít!
    Ještě ti popřeju krásný víkend a sluníčkové dny a jdu se kochat tou tvojí fešandou.
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, to musela být babračka...ale stála za to :-)

    OdpovědětVymazat
  6. fuuu kraviska je fakt ze dobra!!! mas sikovne ruky...a hlavne obrovsku trpezlivost....

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, ta je super. Moc se ti povedla. Krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Holky moje zlatý, mooooc děkuji za krásné a milé slůvka!!!! Děkuji!!!!

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Ale swietny pomysl!!!! I wykonanie jak zwykle perfekcyjne!!! Piekne!!!Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, to dety koukám, jak jsi to udělala, to bych asi nikdy nezvládla.
    Hezký den
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. No to je paráda! Vyřezávání podle mě nevypadá vůbec jednoduše, natož takové složité tvary. Ale výsledek vypadá fantasticky a s vtipným využitím!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. ŠÁRI ,MOC POVEDNÉ .KRAVIČKA VYPADÁ OPRAVDU HEZKY .VELICE CHVÁLÍM TVOU ŠIKOVNOST .
    PĚKNÝ VÍKEND PŘEJI .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko,
    tak hledím,co Ty vše dokážeš!!!!!Opět nádhera ,jsi moc šikovná.
    Hezký víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Aśko, Ivo, Jani, Bohdanko, Jitko, převeliké díky za pochvaly, mám z nich ooooobr radost!!!!

    Všem krásný pohodový víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  15. No to je parada! Jak uz tady nekdo psal, jeste ze nejsou vsichni tak sikovni jako ty. Jinak by vsechny obchody s dekoracemi krachly:)
    Klobouk dolu!
    Hezky vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, klobouk dolů, kravička je mooooc povedená !!! a za to vyřezávání další pochvala, z vlastní zkušenosti vím, že to není žádná legrace, něco vyřezat. Aspoň já teda mám nadprůměrnou spotřebu těch náhradních pilčiček :o))) Tak přeji nejen krásný zbytek léta ale i hodně dalších nápadů a těším se na další Vaše příspěvky...Radka

    OdpovědětVymazat
  17. Jůůůů, ta je kouzelná!!Já jí obdivovala u Vianne, jak je krásná a ty prostě vezmeš pilku a je to!! Nádhernáá!! Skvělá!! Jsi prostě nadaná na vše Šárinko!! Měj nádherný zbytek prázdnin a přeji úspěšný krok do nového školního roku oběma synům :))) Pa Ajka...

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko,
    Tvoje kráva je zkrátka senzační!!!!!!!!!!!!
    Jsi moc moc šikovná!!!
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko,
    kravička je nádherná! Máte můj obdiv, že si dokážete dát tu práci a dotáhnout vše do konce :o)
    Mějte pěkný víkend
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, Radko, Alenko, Jaruško, Luci, z celého srdíčka děkuji!!!! Moooooc děkuji.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Šári.Tak to je super kousek.Moc se mi líbí,jak sis poradila a kravičku vyrobila.Asi se nechám inspirovat.Lena

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Šárko.No tak ta je naprosto dokonalá.Moc se povedla

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Šári, je vážně skvělá, originální doplněk!
    Krásný víkend;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Šári, super!!!! to teda musela být makačka to ručně říznout :o!!! Napiš ježíškovi o elektriku - nedám na ní dopustit, i když letos hodně hodně zahálí.... jako všechno :o)))). Pa a krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Šárko nádhera lepší jak ta od Vianne, určitě bude překvapená a potěšená až kravičku uvidí:)
    Krásný večer a celý týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  26. Zdravím všechny,

    převelice děkuji za krásné komentíky, moc mě potěšily. Díky!!!!

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...