4. března 2010

malba na textil

Moje tvoření v posledních dnech trochu pokulhává, udělala jsem jen pár ptáčků. Jsou ušití z lněné látky a kytičky namalované barvou na textil.
Název "malba na textil" v mém případě je hodně nadnesená:))))), malovat neumím, spíš jen jednoduché dětské malůvky. Tyhle fotky jsou už staršího data. Ušila jsem pytlíky z lněné látky na dárky a potřebovala jsem je něčím oživit.




.....vánoční, tak trošku mimo mísu......vždyť se všichni těšíme na jaro!!!!!


Přeji všem krásný a pohodový večer. Šárka

26 komentářů:

  1. Sarka, znovu krasne praca. Uz som cakala netrpezlivo na dalsi prispevok.
    Zajacikov som usila, ale ani zdaleka nie takych "vo forme" ako su ti Tvoji:-)))
    Ked dokoncim danove, skusim sa este do nejakych pustit:-)
    Vdaka za Tvoje blogy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko, děkuji:))), jsem ráda, že se zajíčci povedli....super!!! Jen tak dále, máš šikovné ruce.

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, já se vždycky tak těším, co nového vytvoříš a znovu jsi mě nezklamala - nádhera! Hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šárko,

    ptáčkové jsou super, hlavně ty nožičky z provázků je zajímavý nápad. Já sama jsem zkusila dle Tvého blogu jednoho ušít, docela se povedl, pověsila jsem ho na dveře, tak snad si ho někdo "nepůjčí".

    Krásný den a brzo naviděnou. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Sarko, ptacci jsou moc povedeni a dekorace sacku take.Pro me nevypadaji jen vanocne a potvrzuji pravidlo,ze v jednoduchosti je krasa :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári, ptáčci štěbetáčci jsou krásní. Když na ně koukám, úplně cítím jaro. Pytlíky na dárečky jsou prima nápad. Musím také vyzkoušet. Paráda. Hezký večer Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Sarka, no poviem ti ze uplne super ... a naaaahodou malba je perfektus :) takze ako vzdy na jednicku

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,moc krásné!I ptáčci, i pytlíčky!
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  9. ...no teda,krasnucke su vtaciky a tie vrecka,zrovna roznyslam nad jedným,ze si usijem na chlebik...a to malovanie...ja teda neviem malovat ani tolko ...tak mi ostava iba obkreslovat a obkukavat...krasnucke

    OdpovědětVymazat
  10. Šárinko, to je teda nádhera - úžasné!!! přeji příjemný pátek, Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Šárko, také jsem se moc těšila, co nového u tebe najdu a můžu říct, že opět kulím oči...opravdu krása a maluješ moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  12. Paní Šárko, mávám z Brna! Vaše ptáčky miluju :-). A v novém namalovaném dekoru jsou fešní! Už jsem si taky dva spíchla z plsti (nepárá se :-)). Zdravím pěkně, Světlana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Šárko.Ptáčci i pytlíčky na dárky jsou moc hezoučké.Povedené tvořeníčko...

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko, máš to moc hezké!!!
    Kam na ty nápady chodíš?

    Krásný víkend
    Eva

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko, jedním nebo více slovy - krása, krása, krása...Iva

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné, jemňoučké...radost pohledět

    OdpovědětVymazat
  17. Moji milí, děkuji moc a moc za krásné slova!! Udělaly velikou radost!!

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko děkuji za milý komentář já zas dělám ohhh na tvá krásné prácičky!!!!!!!!!!!!
    Krásný večer a naděli
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  19. Fleurette, děkuji:)))!!!

    Krásnou neděli. Šárka

    OdpovědětVymazat
  20. Šárko,
    opět nádhera!!!!!!!
    Hezký večer Jitka

    OdpovědětVymazat
  21. jednoduchosti je krása..a to ty Šárko ovládáš mistrně...krásné věci ;-) Olga

    OdpovědětVymazat
  22. Jitko a Olinko, mooooc děkuji:))).

    Hezký včer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  23. Very nice blog with beautiful things.
    Greatings
    Bianca

    OdpovědětVymazat
  24. Sar moc se mi na tvém blogu líbí a chodím si tady pro inspiraci. Koukni prosím na můj blog, něco tam pro tebe mám. Lucijena

    OdpovědětVymazat
  25. Luci, děkuji!!!!!

    Pěkný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...