18. března 2010

háčkované kytičky

Modřínové větvičky se nádherně zazelenaly, mají úžasnou svěže jarní barvičku.
Popis na kytičku jsem konečně vložila tady http://sar.webgarden.cz/hackovani/jarni.html . Krásný skorojarní den!!!!! Šárka

5 komentářů:

  1. Ahoj Šárko pěkné jarní zátiší s tvou krásnou háčkovanou kytičkou!!
    Přeji také krásný sluníčkový den:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Šárko,

    krásná kytička, vzor jsem si uložila, určitě ho někdy využiji.

    Krásný příhod jara, tady v UL už skoro je. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Fleurette, Evičko, děkuji:))), jsem ráda, že popisy někdo využije.

    Pěkné sluníčkové odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Šárko,taky já děkuju za návod na kytičky,který jsem si uložila.Taky přeju krásné jarní dny...

    OdpovědětVymazat
  5. Blani, to je príma, že se popis na kytičku hodí.

    Pěkné jarní háčkování. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...