2. února 2010

Tilda látky

Přišly mi nádherné látky, z kterých šije Tone Finnanger své Tildí věcičky. Látky jsou hodně drahé, proto mám jen malé kousky, na ušití drobností to bude stačit. Jen mám dilema, jsou tak moc krásné, že se mi ani nechce do nich "stříhat":))). Naši výrobci látek by se měli zamyslet a vzít si z Angličanů mustr. Nevím, jak u Vás, ale na severu Moravy prodávají látky od českých výrobců, ale ty vzory!!! Hrůza!!! Krásný den. Šárka

8 komentářů:

  1. Ahoj Šárko!Látky jsou nádherné.Jsem zvědavá,co z nich ušiješ...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tedy poklady!!Ty vzory!Oči jen přecházejí!!Látky sehnat je těžký oříšek(buď nejsou podle gusta,nebo jsou-třeba ve větších městech,ale v neskutečné ceně-ještě že je ten net..).Ale dělat si radost je prý zdravé....Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. juu latky su fakt nadherne! tesim na tie vyrobky ked sa odhodlas zastihnut do nich :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šári, ty látky jsou nádherné!
    Tak nadávám na výběr látek, jak na vyšívání, tak na použití jako podkladové. Nic tu není.
    Ještě že je tu net ;)

    Heký den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko jsou to moc krásné vzory - pastva pro oči. Také bych přivítala od českých výrobců změnu. V obchodech mají pořád dokola to samé :-(. Přeji příjemné šitíčko a těším se na výtvory :-) Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné ráno všem, nejradši bych nešila nic:)))), škoda do nich stříhat. Zřejmě růžičkové a jednu lila jen začistím, budou to ubrousky na stůl, do košíku.... Z puntíkaté lila asi křidélka jako má Tilda, k levanduli. Další uvidím....
    A jak čtu, boj o pěknou látku svádíme všechny, někdy ani net nepomůže, některé látky, jsou pro nás stejně nedostupné.
    Mě mrzí, že naši výrobci by klidně takové látky dokázali vyrobit, ale to by museli zaměstnat pár kreativních lidí, ne pořád vyrábět "postaru".
    Takže hurá do boje!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Šári,látky to jsou bezkonkurenčně krásné, ale tuze drahé a já ač sama moc nešiju jsem narazila na lota.cz, kde se ve vzorech trochu snaží přiblížit, mají tam třeba pěkné puntíky, tak trochu ve stylu green gate.
    Krásný večer přeji

    OdpovědětVymazat
  8. Blani, děkuji za link na látky, musím říct, že je mají nádherné, třeba na tašky, úžasné vzory. I puntíkatá a květované jsou krásné.
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...